Countdown: T minus 1 day



Nio timmar kvar innan tåget mot Köpenhamn rullar ut från perrongen. Lägenheten är i kaos. Jag vet inte vad som hänt, jag brukar vara så organiserad men med nio timmar kvar är allt ännu inte packat och lägenheten är ännu inte iordning.
Men - nio timmar kvar. Nio! Jag minns när jag och Ida fnissade hysteriskt åt att nedräkningen gick förbi hundra dagar. Det känns som en evighet sedan men samtidigt som igår. Nu är det äntligen dags. Borneo. Jag har väntat på att få åka i så många år. Imorgon reser vi. Behöver jag säga att jag är fruktansvärt nervös men förväntansfull? :)


Mikaela.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha servar braaaa så ses vi om en månad typ, älskar er!! <3<3

2012-06-24 @ 07:19:25
Postat av: Sofie

Ha servar?!? Hur tokigt skriver inte jag.. Eller min telefon! Ha det nu så bra, ska det ju självklart stå ^^ haha

2012-06-24 @ 07:21:12
Postat av: Mamma

ja jag vet att ni har landat och startat i Doha men inte mer. hör av er när ni kommer fram.
Älskar er!

2012-06-25 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0