Just some pictures


Jag har egentligen inte så mycket att säga, utan lägger mest upp bilder. Ida har ju beskrivit dagen tror jag, med snorklande och så. På plussidan var att jag såg en rocka och en stor mussla! På minussidan så brände jag mig på varenda jäkla lilla manet som fanns i havet.



                     Ett par nyanser ljusare än sanden, men vi ska nog hinna få lite färg innan hemresan!




                       Pulau Sapi. Antar att detta ska föreställa en paradisö. Men jag gillar inte sand...




                       Självklart måste man ta ett obligatoriskt hoppa-på-stranden-kort. I ny tappning ;)




                     Försökte ta en bra bild på Kota Kinabalu från havet, men båtföraren körde galet fort
                     så hade svårt att ta kort när jag var tvungen att hålla i mig för att inte trilla överbord.




Klockan är 22.33. Ida och Max sover redan. Jag är inte trött, jag vill inte sova. Sitter och längtar hem en aning, antagligen för att jag känner mig så ensam i mörkret. Men det blir nog bra så snart det ljusnar, sover bort känslan.


Mikaela.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gu så härligt det ser ut! :) <3<3

2012-06-27 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0